Reklamacje

Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.

W przypadku posiadania przez produkty wad o charakterze niezgodności towaru z umową reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem, listem poleconym na adres: Anna Gardawska, ul. Wolności 1, 44-190 Knurów, z dopiskiem: „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe, zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki.

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji. Koszty wysyłki towaru w takim przypadku są bezzwrotne.

Klient przy dostawie produktów zobowiązany jest sprawdzić ich stan, a ewentualne uszkodzenia mechaniczne produktów i/lub przesyłki powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone pisemnie w obecności osoby dostarczającej produkt.

Zasady zwrotu i anulowania transakcji

Odstąpienie od umowy sprzedaży i zwrot Produktu PL (Warunki zwrotów i anulacji)
Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W przypadku chęci odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży należy poinformować o tym sprzedawcę fandoo: Adres:ul. Wolności 1, 44- 190 Knurów, E-mail: kontakt@fandoo.pl, składając jednoznaczne oświadczenie woli (poprzez wysłanie tradycyjnego listu lub maila).
Kupujący może skorzystać z załączonego wzoru odstąpienia od umowy.
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystaczy wysłać do sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie woli przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Zwracany produkt zostanie przyjęty przez Sprzedawcę jedynie wówczas, gdy zostanie odesłany w stanie nienaruszonym oraz w oryginalnym opakowaniu nie zawierającym żadnych uszkodzeń. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.

Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi klient.

Sprzedawca dokona zwrotu ceny w terminie 14 dni od przyjęcia zwracanego Produktu.

Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie kupującego, oraz takie, które zostały na jego życzenie zmodyfikowane.

Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży

W celu odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży należy wypełnić poniższy formularz i wysłać go do sprzedawcy:

— Niniejszym odstępuję od zawartej przeze mnie umowy kupna-sprzedaży następującego towaru:…………………………………………………………………………………………………
— Towar zamówiłem dnia ………. / otrzymałem dnia …………..
— Imię i Nazwisko konsumenta
— Adres konsumenta
— Podpis konsumenta (tylko przy wersji papierowej)
— Data